Ledelse

  • Ydelser
    • Interim personaleleder
    • Program- og projektleder
    • Transitionsleder
  • Baggrund:
    • 30 års leder-erfaring i IT-branchen på forskellige niveauer og i forskellige organisationer og roller
    • Mange opgaver løses af en eller flere partnere (outsourcing), der måske også er fra forskellige kulturer. Et sådant IT-miljø har jeg været leder i mere end 10 år
  • Metode
    • Tæt samarbejde med virksomhedens egne medarbejdere, så viden bliver i virksomheden efter at jeg ikke er der mere.
    • Bruger kun den nødvendig tid og omfang (ikke nødvendigvis 100 % i x antal uger, men efter ønske og behov)
    • Operationelt: Hvad er realiserbar indenfor kort tid og hvordan implementerer vi det konkret (ikke blot flotte powerpoints med langsigtede strategier)
  • Ledelsesværdier
    • “Walk as you talk”
    • Åben, ærlig og direkte kommunikation
    • Ledelse gennem motivation, inspiration og coaching
    • Deadlines er forpligtigende aftaler

Outsourcing af opgaver

  • Ydelser
    • få testet dine applikation tilstrækkeligt før produktion
    • få dokumentation på dine applikationer
    • få dine ældre applikationer opdateret til ny teknologi
    • få rettet fejl i dine applikationer
    • få ressourcer til udvikling af separate moduler, APPs eller lignende
  • Baggrund
    • Vil forøge kvaliteten til økonomisk fordelagtige timepriser
    • Frigøre egne IT-medarbejde til andre opgaver tættere på forretningen
  • Metode
    • Benyttelse af offshore ressourcer med
  • Høj fag viden og erfaring
  • Scalerbarhed
  • Særdeles attraktive priser
    • Gennem samarbejde med det indiske IT-firma Mirrauro ved Rushi Sheth:
      • Har arbejdet samme i 10 år (i andre virksomheder)
      • Vores samarbejde er baseret på tillid, åbenhed og gensidig respekt

Rådgivning/Sparring

  • Ydelser
    • Operationel rådgivning i forbindelse med:
      • Kontraktindgåelse
      • Kontraktimplementering
      • Optimering af nuværende outsourcing
    • Baggrund
      • Operationel 15 års erfaring erhvervet genne
        • implementering af 5 forskellige outsourcing aftaler
        • 3 forskellige aftaleformer
      • Metode
        Analyse og optimering af:
        • Samarbejdsmodeller
        • Organisationsstruktur
        • Kompetencer og roller
        • Kultur-udfordringer
        • Kommunikation
        • Projektledelse
        • Valg af leverandør
        • SLA’er og/eller KPI’er