Rettelse af applikationsfejl

Problemer ved selv at foretage rettelser af applikationsfejl:

  • Svært at finde ressourcer til denne opgavetype
  • Svært at vedligeholde viden, hvis fejl sjældent forekommer
  • Kritisk masse (risici ved at være afhængig af een person)

Beskrivelse

Etablering af en SLA aftale for fejlrettelser indeholdende respons- og fejlretnings-tid for enkelte fejlkategorier på den givne applikation, enten på fastpris eller forbrugt tid

Input

- Dokumentation for den givne applikation
- Vidensperson (teknisk og/eller forretningsperson)
- Test cases (til validering af fejlrettelserne)

Proces

Gennemførelse af en egentlig knowledge transfer proces baseret ud fra dokumentation og viden om applikation (teknisk og forretningsmæssig)

Produkt

Indgåelse af en SLA baseret kontrakt, hvorefter alle fejl på applikationen rettes af os iht. denne

Forretningsværdi

I kan nu fokusere 100% på videre-udviklingen af den givne applikation, og ikke bekymre jer om den daglige drift (24/7 hvis ønsket) året rundt og de tidligere tilhørende interne ressourcer til dette vagthjul